![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() V4 Sydafrika (Fairview) 6/11- 9kr
Dagens V4 Sydafrika
SLUTSÅLD V4 Inlämnat: 2020-11-06, 13:44 Basses andelsspel Fairview Fredag 2020-11-06 Start: 13:45 Kostnad: 432,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 3, 5, 7 (1, 4) 3 Tarsus 38% - 62 Kr 2: 1 FLY MY FLAG (3, 2)1 Fly my Flag 44%- 78kr 3: 1, 3, 4, 5, 6, 7 (2, 1) 7 Up Early 19% - 201kr 4: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10 (1, 8) 4x1x6x9 = 216 rader. 216 x 1 x 2,00 kr = 432,00 kr. Totalt: 432,00 kr. Lycka till! Senast redigerad av Basse den 2020-11-06 klockan 14:00. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Synd att favoriten vann första. Vi har med de tre första i mål och måltvåan 7 Aqua Delta gjorde det väldigt bra idag - spelad till 1,85% :-/
Det hade varit en kanonstart på systemet... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Ace (+4) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Ja, en sådär 20ggr bättre.. Var väl runt 38% på favoriten. Jobba in spiken och ett par singelprocentare i två sista. Synd att det inte fanns nån storfavorit att välta 3e eller 4e.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
1 Fly my Flag vinner andra avd.
Men det vart onödigt spännande. 3 Santa Therese avslutade ruskigt vasst och hann nästan dit ![]() 1 Fly my Flag hade 89 i svenskt formtal och reds med 60kg= + 29 i plustal 3 Santa Therese hade 81,5 i svensk formtal och reds med 58kg= + 23,5 i plustal Så Santa Therese gjorde ett riktigt topplopp och förlorar knappast nästa lopp hon startar i om hon slipper riktiga undantagshästar som motståndare. Dessa två var långt före övriga så jag tror att Fly my Flag gjorde en prestation kring 90-92 så det talar ännu mer för att Santa Thereses insats var riktigt bra idag. Hoppas hon går att spika till rimlig procent på V4 inom nära framtid. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Ace (+4) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Puhhh.. Det gick vägen.. Skönt, hoppas förbannelsen har släppt nu! Tycker vi haft otur i rätt många lopp där vi blivit omsprungna i sista stegen.
Vi behöver verkligen 3an nu om det ska kunna ge utdelning som ger mer än "money back". |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Vinner 2 Lazarus Tree nästa så har jag trollat bort mig själv idag
![]() Har skissen 2,3 1 spik Alla 8 Alla 9 Klar och det kostade 288kr- sen hade jag lagt andelspriset 9kr för att ha råd med ytterligare ett streck i första. Ville ha råd med en på strecklistan bortglömd som sjunker hos bookies sista minutrarna. Den givna att lägga till var 7 Aqua Delta som dök i odds hos bookies men var 1% på,V4 strecken. Men så stryker de 8 i tredje och systemet blir billigare. Då inser jag att jag har råd med att lägga till TVÅ roliga streck i första om jag tar bort EN häst i tredje.... Inte för att det kommer ge otroligt hög utdelning på V4 men det vore jäkligt irriterande om min grundrad på 2x1xallaxalla sitter men att jag trollat bort mig själv om 2 Lazarus Tree vinner tredje.. Så hjälp till att jobba bort 2 Lazarus Tree i nästa nu ![]() Jag orkar inte se den vinna. Står i 10ggr hos bookies just nu så det ska väl inte vara omöjligt att få bort hästen från förstaplatsen. Vår bästa vinnare 3 Afleet Flyer har sjunkit från 13 till 11ggr så ska det vinna en tiooddsare ser vi gärna att det blir Luke Ferraris på 3:an! *** Afleet flyer forsätter sjunka i odds och är nu nere i 9ggr Och 2 Lazarus Tree stigit till 12ggr Senast redigerad av Basse den 2020-11-06 klockan 13:53. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 | |
![]() Citat:
Ja vi har haft många målfoton där ”våran” har nickat fel med huvudet vid målgång. Idag Nickade 1 Fly my Flag helt rätt. Såg ut som om 3 var huvudet före men 1 träffade nicken bäst ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]()
7 Up Early vinner tredje som 19% andrahandare.
Vår bästa vinnare 3 vart 4:a 1-2 länder bakom vinnaren. 2 Lazarus Tree var skönt nog aldrig i närheten av att vara segeraktuell. Vi sätter V4 idag men utdelningen blir nog inte hög tyvärr. Jobba in skräll så vi slipper gå back på Systemet. Hoppas det finns 3-4 hästar vi kan få över tusenlappen på så vi kan plussa lite i alla fall |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]()
2,3,5,7 ger 4-siffrigt och 7an bäst med 2056:-
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+7) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]()
Vi fick 4 hästar att jobba på i sista
Eventuella utdelningar inför sista avd 1 DUCHESS OF STATE 239 KR 2 IM GLOBAL 1 581 KR 3 VIVA LE BLEU 1 285 KR 4 CYBER SECURITY 541 KR 5 RAINCAP 1 581 KR 6 BRIDESMAID BLUES 571 KR 7 LATERAL'S FLASH 2 056 KR 8 RED BERRY 316 KR 9 ZAMA ZAMA STRUKEN 10 STEPITUPBABY 555 KR Senast redigerad av Basse den 2020-11-06 klockan 14:15. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
![]()
Varit kolugnt hela dagen men strax efter V4an startade så slog blixten ner såklart..
Väntat på action hela dagen i NetJobs Group och 14.30 satte det igång så har inte hunnit med galoppen som jag hade velat. Men nu tar vi hem denna med lite + till helgens bravader... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+7) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 | |
![]() Citat:
Ja in med skräll nu ![]() Det är lägsta klassen och är normalt sett skrällvänligt. Har redan skissat på Vincennes i ett par timmar och det är lite roligare att spela dit med pluspengar. Kul att 7 Laterals Flash är den som ger mest utdelning i sista. Det är inte hästen jag tror minst på i loppet |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
![]()
Favoritvinst i sista
![]() Rankar vinnarna 1-1-3-1 idag. Svårt att få betalt på dagens vinnare. Även med flerbong kan man ju råka trixa till det för sig och missa Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Ace (+4) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 |
![]()
Du satte spiken och 4 rätt.. Kan inte bli bättre än så. Hade du sagt flerbong på V4 sydafrika innan tävlingarna hade jag trott att du var galen
![]() Trist favoparad men upp med humöret.. Vi blev inte omsprungna i sista stegen/nicken ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|